26 April 2011

Sekitar Sarakids Gathering & 2nd Opening Day





السلام عليكم

Alhamdulillah akhirnye saya pi jugak Gathering Sarakids Ahad lepas.. Best ok. Ramai sesangat.. Breakfast pun habis cepat.. ekekke.. Tapi mummyHaza dapat le sebab kami duk sebelah stall makanan. (Pandai mummy pilih tempat) pandaemo

Ini jugak 1st time saya ke DARC, walaupun en somi dah register tahun lepas.. Hehehe xdek masa nak ke sana sebab kami selalu balik ke kg bila ujung minggu..

Ok sambung balik.. Sangat teruja bila jumpa kawan2 blog yg saya anggap seperti idola sy dlm penyusuan ni... Mata tercari2 kmieja tapi x dek... pandaemo Anyway, saya jumpa anak buah saya si Nieda.. Hehehe cucuande saya si Humaira dah besar, sangat cute, Nenny Muda suka3....??? (nenny muda tu saya ler) pandaemo Oooo lupa pulak, mak Nieda tu cousin saya yek...

Ok3... sambung lagi..Sangat terharu jugak en Somi sanggup join mummyHaza pi event2 cam ni.. Thank u yang... Jugak sanggup jadi tukang amik gambo.. weee..

Layan gambar yek..



Alamak tiang tengah tu kacau lak.. ni x ramai lagi tetamu2..



MummyHaza dan anak2 lelakinye..



Tiba2 puan Suraya datang duk sebelah.. Dia datang ngan husbandnye & seorang wanita yg ku kenali kat Lunatots KD tu si Wani.. Laaaaaaaaa.... Dah pecah tembelang yg si Wani ni kakak ipar Suraya.. Hikhikhik.. Pandai diam2 jek Wani yek... puan Suraya sangat peramah ok... Best..



Si Irfan bz membedek gula2 kat tangan aunty Suraya... Ibu kata heppp!! Sendiri punye dah habis, bz nak nyendeng2 org lain... haiii anak ku Irfan...




Ibu ngan Eizlan. Eizlan sedikit badmood sebab sedikit panas tempat yg ibu pilih tu... ekekeke..pandaemokipasnye berpusing tapi angin nye sekitar di bumbung sana, apedaa..



Telah di rasmikan.... (alamak lupa pulak nama VIP tu... teruk betul la saya ni, maaf yek..)



Eizlan tido sambil nyot2..



Ini time catwalk by model2 yg memakai baju menyusu.. kebanyakkan nye dari Adrini's Collection...



Ehhh... yg satu macam tu bukan en Somi yek, mummyhaza dengan Ultraman.. Kegembiraan anak2 adalah keriangan ibunye.. hehehehe



Yg ini sedikit menyentuh hati bila Farah bercerita tentang susu ibu... Sob, sob, sob




Haza bersama Haza jugak... Hazarina...



Di mana kah saya??



Happy dpt bertemu sifu Alin... Kecik jek Alin ni...Alin - Miakididdles




last but not lease, mummyhaza bersama Farah Sarakids... Happy jumpa idola2 penyusuan saya ini...

Semoga ikatan xkan terputus.. InsyaAllah...



awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy