28 October 2011

Terbaik | Limau + asam boi

السلام عليكم 

Saya craving benda2 berasid.. adakah saya still carry bby boy this time? ;p kikikiki

Malam tadi lepas dinner.. desert saya ialah.....

#

#

#


Jeng3... Limau kasturi + Asam boi...

Aduhaiiii sedapnye.. :) slluurrrppp

 NyumNyum... Lele,h air liur kala saya menaip entry ini :)


 Limau kasturi

ps: Abang Arman x pandai sebut limau, dia akan tersasul sebut LIMAUF x diketahui kenapa ade huruf F kat situ.. :)

 Asam ni okeh, x masam @ masin sangat, ala2 kadar jek rase dia...


 Bukan mak dia jek craving, anak kecik pun sama :) habis sebijik ajek...




Ok, terima kasih singgah yek...



sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



7 comments:

  1. uwaaaaaaaaaaaaaaa tahniahhhhhhh ... kalo akak masam2 ni anak dares, jom tukau senduk hihihi

    ReplyDelete
  2. otomatik kecur air liur tgk limau kasturi tuu..tatau pasai terliur ke pasai terasa-rasa masamnya hiihi..

    p/s: opps haza preggy ke ? sori akak tertinggal story Haza kot! Tahniah yea & take care dear :-)

    ReplyDelete
  3. sedap tu meleleh sudah ayaq liur

    lama xmkn cengini kan..kan..kan

    ReplyDelete
  4. tahniah...org kata kalau makan byk makanan berasid perempuankan?

    ReplyDelete
  5. uwaaaa mummy mendera perasaan saya..mana nak cari limau kasturi kat padang pasir ni...

    nampak gayanya kena kupas epal hijau gaulkan dengan asam boi la jawabnya ni

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy