26 November 2011

Salam Sabtu

السلام عليكم


Selamat pagi semua... Happy weekend jugak.. Hari ni saya nak balik kampung... Rindu kg sebab dah sebulan x balik... Kata pak cu saya sekarang pokok durian kat belakang umah tu dah luruh... Pak cu simpankan 5-6 bijik kat dalam umah & katanye klu x balik minggu ni, buah durian tu dia nak buat tempoyak :)






Saya sekarang dah semakin sihat... Segar bugar, tapi perut berangin still ade.. :( Sakitnye alahai... Sepanjang 3x preggy sebelum ni xdek pulak perut berangin cam ni... Saya on Gaviscon syr ajek sekarang ni... haaiiihhh

hikhikhik akhir sekali ini gambar terbaru saya a.k.a last week picca @ Gold Coast tu. Time ni baru lepas berkubang kat dalam kolam tu ... Dah mengembang walaupun just 3mon preggy.. :'D




sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy