06 December 2011

Rindu Blog

السلام عليكم

Hallloooo, morning!!  wahhh sangat rindu dengan blog sendiri... Saya amat bz dengan case sekarang, pagi ni curi2 mengHupdate entry sebab pukul 10am kang Gynae case masuk... Saya kena scrub... :)

Korang, saya x pernah masuk Frutti Tuttie (Ehhh betul ke ejaan tu) tapi sekarang dah banyak jual ice cream guna sistem timbang ni kan... sediakan ongkos sajek :)

Dah 2x saya makan Kiwi Berry ni.. Frozen yogurt, tapi still rasa ice cream :) Nyummy!! Sedap... Sistem still same ngan FT tu, korang amik / cedok / sudu kan ape ajek yg terhidang kat situ, ade kekacang, coklat2, mashmallow, sweets, etc......


hikhikhik gambar di kecilkan... sebab dah kosong, selamat masuk dalam sistem tubuh saya :B

Sekian, terima kasih singgah yek



ps: so far Kiwi Berry ade kat Giant Shah Alam & Kota Damansara, tempat lain, wallahualam.. x pernah nampak lagi... :)

sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy