11 August 2012

Si Belang2 Ibu :)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Salam semua..




Hari ni dah 3 bulan usia si butaks saya baby Kimie... Alhamdulillah makin notty, makin mengado2...

Bila saya balik dari kerja automatik terus x mau my mom dukung dah... meluru ke arah saya.. hehehe jgn percaya :p 

Si manja saya ni mau duk apat2 dengan saya.. Suara garau dia akan membebel2 bahasa baby.. Betul.. saya sangat teruja dengan jeritan baby org lain yg baru lahir.. Sebabnye all my boyz bersuara agak garau.. macam nak kata serak idak juga... heheheh memang lain lah... Syukur for me sangat2 lunak, kikiki...



 Sangat behave bila kami berbuka di luar.. Tapi bila berbuka di rumah, dia akan start mumbling2 then terus nangis sebab xdek muka ibu duk kat situ. (baby duk kat ruang tamu depn tv). Waktu berbuka sure mata dia celik.. hehehe bagus dik.. xbaik tido senja2 kan..





 Kimie bersama wan...


 Duk diam2 dalam carrier ya.. ibu & lain2 mau makan..



Happy 3 month baby Kimie!!



Hari ni saya bercuti.. ingat nak mencari barang2 sikit.. Then petang mau pulang ke kg.. Hantar barang.. nanti balik time nak raya next week, lapang sikit kete..

Uols ke mana??

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy