24 April 2015

Again in KPJ




Assalam.. Entry dr KPJ Shah Alam.. 


Achik bz dalam 2 hari ni. 2 hari amik EL anak sakit. Hehehe dugaan membesarkan anak.

Al kisah si eizlan, ehh sebenarnye semua anak saya jenis gigi cepat rosak ie jadi itam n tunggul. I is jeles dengan gigi kanak2 yg shantek... Maybe ikot saya mase kecikkkkk kot cepat rosak.. Hahaha



Ok secara jujurnye saya xpernah bawak diorg ke dental secara regular. Kalau boleh tahan sakit, rasenye ok, xpayah ke dentist... PLEASE ini amaran keras, jangan follow cara saya ye. 



Cumanye nasib eizlan kurang baik maybe dia ade pernah jatuh tertumus menyebabkan root gigi dia tertembus ke gusi depan. Aduhai saya check pulak hanye nampak mcm ulcer.. Poor me.

Dah 3,4 hari asyik complain pain jek, mak pon bawak ke dentist, dentist depan taman ni tak mau amik risiko, so refer to lagi pakar & kena under full bius.

So, di sinila saya... Nak pi gomen dah sah2 kena tggu turn, saya guna GL husband ie MBSA. Nasib baik peruntukkan tahunan inshaAllah cukup utk kami anak beranak. Mntk jauh la dugaan yg besar2..
Sebabnye utk hari ni total bill akan lebih dari RM10k.. Awal tahun hari tu dah guna RM6k utk operate Hydrocele si Kimie.. Haihhh Ya Allah, duit macam air je.. 

Pagi ni jugak bawak abang Arman, dah 2 hari demam & sakit kepala, dengan nausea nye.. temp sampai 38.8•c check dekat ER tadi. Doktor kasi ubat masuk bontot & kalau still demam kena dtg balik check blood pulak..


Sampai sini dulu, doakan anak2 saya ye.. Terima kasih sudi singgah..

Related Posts by Categories



1 comment:

  1. moga cepat sihat.stay strong mummy.. hero sy pon gigi depan die hbis hitam2 dah...slh ibunya jg, sbb gigi kakak die ok xde mslh, so xwat regular check up utk gigi ank2...huhu...

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy