15 August 2017

32wks


Alhamdulillah.. 

Dah 32wk saya sihat, cuma xboleh nak berdiri lelama. Nak terkeluar baby rasanye. Last jumpa Dr Siti Mariam hari tu, dia kata rahim saya 'jatuh', tanye nye ade angkat brg berat tak? Saya kata saya baru pindah rumah.. So, Dr Siti dah betulkan sikit (naikkan) rahim saya. 

11.7.2017 lepas sblm jumpa pakar utk bersalin, appt terakhir dgn DrZaini suh saya buat MGTT. Alamak, result kuar 2hour lps mnm air gula tu tinggi lee ~9.6mmol/L 😅 

So lepas jumpa Dr Siti Mariam di SALAM Hosp, dia suruh saya buat 1 set BSP (blood sugar profile) @32, 34 & 36wks nnt.

Semalam dah buat 1st set BSP. Post dinner 2hour, berkejar saya dinner sengsorang. Diorg bukan nak dinner awal..


Saya sempat masak 2 dish ~ cili ketam & masak lemak putih taugeh & tauhu + kucai & baby corn. Rencah ikan bilis ajek..

Update rumah manis rumah



Bahagian belakang & tepi luar rumah dah plaster.. Alhamdulillah..


Dekat sangat bumbung rumah saya dengan jiran sebelah😆

Harap2 dapat duduk rumah ni sebelum tahun depan. 

Sampai sini dulu..


Related Posts by Categories



1 comment:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy