21 January 2020

The girls






Alhamdulillah uwan masih bersama kami
Masih dikurniakan Allah Swt tubuh badan yg sihat. Sentiasa positif.


Paling ‘terdiam’ masa balik dr umrah (26.12.2019) the girls buat keputusan ikot ayah diorg. Saya malas nak inform uwan mase uwan kat tanah suci. Saya tggu mak balik. Ya, ayah diorg kata nak amik anak2 dia tanpa bincang 2 hari lepas uwan terbang menunaikan umrah. Terkesima saya. Sedih. Pilu. Terduduk. 

Saya tarik nafas... sebabnye seminggu sblm keputusan dia, saya turun naik ke PPD KS utk pertukaran sekolah dari Puncak Alam ke Jeram. Settle je semua, sudah nye the girls kena tukar lagi ke Perak.

Saya pujuk hati lagi.. sebab dah plan bercuti di Langkawi (21.12-24.12.2019)
Memang sepanjang cuti saya banyak berpura2. Sedih xtau nak cakap. Husband pulak dapat tau hal ni masa di office. Katanye separuh jiwa dia ‘pergi’. Ayah dia xcakap ape dengan kami. Semua deal antara saya & kakak Marissa. 

Xpe la.. dulu saya pernah kata saya bersedia bila satu hari nanti pasti kami akan terpisah tempat tggl. Tapi... bila betul2 terjadi saya mmg xkuat.. Allahuakbar.. 😔

Ica.. Min..
Walau dimana sekalipon kamu berada.. jaga diri baik2. Jangan tinggal solat.. Jangan banyak bermain. Kena belajar bersungguh2. Pintu rumah ibu sentiasa terbuka.. jangan lupakan keluarga yang ade di sini..

Ps; sepatutnye ini post ulangtahun kelahiran uwan.. tapi ke cerita sedih pulak😶nanti la post yg lain

Related Posts by Categories



1 comment:

  1. Allahu,
    moga diberikan kekuatan dan dipermudahkan segala urusan
    InsyaAllah akan ada sinar
    Allah itu adil
    pasti ada perancanganNya yang terbaik

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy