13 July 2010

Happy Hour

♥Salam mommies εïз..

Alhamdulillah...saya dah sampai ke tanah air setelah 3hari 2 malam kat Bali..
Saya pi b'2 ngan hubby.. Anak2 tinggal ngan parent saya.. Thanks mak... Luv u..

~saya kat LCCT- Day 1

mr Hubby-kami dah sampai @Airport Denpasar Ngurah Rai

@luar airport

we're stay here...best~

Ini balkoni bilik kami

studio concept 

~Bilik no 112~

Rayau kat tepi hotel - Pantai Kuta


Dinner (day 1) kat Jinbaran Restaurant

yummy- seafood
Day 2 - B/fast @ Hotel

after b/f- Barong & Kris Dance, Sahadewa Gianyar, Bali



ini gunung berapi yg masih aktif - Kintamani
last letop 1963

Day 2 - lunch @ Kintamani Restaurant

our lunch

ini @ Pura Gunung Kawi Sebatu
mr hubby dikenakan pakai cenggini sebab wear short pant..



seterusnye kami ke pasar Ubud.. here u must good in bagging.. mahal gilo

ini on d way dinner singgah kt cni Monumen Perjuangan Rakyat Bali
amik picca jek sbb museum ni dah tutup jam 6pm

day 2 dinner@ Bumbu Bali


Last day  (day 3) kami ke Tanah Lot


some Balinese just back from prayer 


In flight - nak balik dah...Bye Kuta

Ini hasil tenusu saya sepanjang 3 hari kat sana, dengan mineral botol pun gasak..
emergency bottle x bwk byk~
sebelah kanan dah di transfer ke dlm storage bottle
12bottle x 150mls(5oz) = 1800mls
alhamdulillah~



hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos

 

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy