14 July 2010

oOoOoo kereta ibu

♥Salam mommies εïз..

Semalam saya, hubby ngan bby Eizlan pi service kete ibu kat Subang Perdana.. Mr hubby membebel kata saya bukan heran dengan kereta saya itu.. Saya akui dah 6 tahun bawak kereta, x pernah sekali pun saya isi angin tayar kereta.. apatah lagi tukar minyak hitam ke, minyak gear ke, enjin karat ker..hehehe sumer mr hubby yang buat. Sungguh saya x pandai.. Pandai bawak je.. x dapat saya bayangkan kalau berjauhan dengan mr hubby ini. Saya boleh nangis tepi jalan..

Ok, time jejaka cina tu tukar minyak hitam kereta, hubby terperasan  tayar kereta saya dah pecah2 kat part tepi. x pasal2 kena tukar ke empat4 tayar kereta saya..huhuhu di bebel lagi..

kereta saya dah di tanggalkan 4 tayar

sementara tu,. babacak ngan eizlan dulu



..ok, siap..

Lepas kereta saya settle, hubby ajak pi nursery cari bunga. Saya dah lama cari bunga caphea.. ala bunge2 kecik tu..murah jek 1 pokok RM2.
Saya jugak beli 2 pokok kertas (senang nak hidup) ngan serumpun serai.. Projek belakang rumah.


kami beli kat cini, harga boleh runding ya.. =)




ini la caphea



ok..nak balik dah..




hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos



Related Posts by Categories



 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy