07 June 2011

Kelinci | Arnab | Rabbit

السلام عليكم

Hari ni tensi sebab nak mengUpload gambar punye payah...

Ok, hari ni mummyHaza nak kasi tgk gambar arnab adik ipar saya.. Dia buat bisness.. Jangan tanye saya ape nama / jenis / baka arnab2 ini.. Klu minat, boleh tinggalkan comment atau senang add jek adik ipar saya (Azhar Bakeri) kat SINI yek.. :)







Banyak2 rabbit, saya suka yg ini jugak... Ntah mane pi bijik mata dia.. :p







Last but not lease, ni wife dia ( a.k.a biras saya ) si Asmida dengan rabbit dia.. Saya ade minat satu rabbit tu, saya gelar 'peter rabbit' sebab berbulu oren. Sukerr...
Ingat nak pelihara tapi husband kata sure dia yg kena jaga sumer makan minum, sikat bulu, trim bulu.. hehehe.. ok...



awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy