16 July 2011

Tertunai hasrat di hati | tapi x sama...

السلام عليكم

Sejak 2 menjak ni centre saya sgt bz.. Case dah ade macam2... But especially Gynae case... Huuhu sometimes tertekan dengan kerenah doc2 ni.. xdapek nak berjimba2 cam dulu kat dlm OT nih... hehehe sekiranye xdek new entry maksudnye saya sedang bermati2an membuat case dlm OT tu... :')


Kami in sterile, mean, no kuman, bakteria at all.. Tunggu patient masuk OT, ntah apehal lambat, so kami amik gambar dulu, ni saya nak tunjuk kat cucu2 saya nanti ape keje nenek diorg masa mude remaja dulu.. kikiki



Sometimes bila case banyak, kami selalunye berLunch pada pukul 4pm.. kesian kan... Bz dik.. Ni lunch last Tuesday rasanye, saya kirim ngan si Noor DCW.. Tetiba tekak teringin nak makan itik.. Hari tu x tertunai hasrat kat hati ni dah plan ngan arwah abah nak makan itik bakar kat kampung, kata abah itik time tu masih toddler, so tunggu remaja sikit baru abah pi beli, tapi x sempat... :'(


Saya makan dengan air mata gembira keluar, walhal hanye Tuhan jek tau perasaan saya time tu... Rindu abah, suara, bau... jugak bunyi motor abah, yg bz mencari barang kat pekan tiap kali kami pulang ke kampung.. :(


Sekian, terima kasih sudi bace entry saya ini...






awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy