28 January 2013

Info | Ozon Terapi

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ




 السلام عليكم


APAKAH KEBAIKAN & FAEDAH TERAPI OZON?



1. Ozon membunuh kulat, bakteria dan virus yang tidak dikehendaki daripada darah seperti ia membersihkan bakteria dan virus daripada air.

2. Kemungkinan untuk dijangkiti oleh virus, hepatitis, HIV, siflis atau penyakit berjangkit lain melalui pemindahan darah boleh dihapuskan dengan penggunaan ozon.

3. Ozon meyahkuman dari luka yang terdedah.

4. Ozon berkesan dalam terapi penyakit kardiovaskular dan serebrovaskular serta arteriosclerosis.  Ia mengembalikan perederan darah secara serta-merta, meringankan angina dan memberbaiki fungsi dan perederan darah dalam otak.

5. Ketumbuhan barah, limfona dan leukemia boleh dihapuskan tanpa pembedahan.

6. Ozon sangat berkesan terhadap semua jenis penyakit rheumatoid dan arthritis.

7. Ozon sangat berguna untuk semua jenis alahan.

8. Ozon memperbaiki keadaan selerosis multiple dan neurogikal lain, membantu melambatkan kehilangan fungsi dalam kes penyakit Alzheimer dan penyakit Parkinson.


9. Penggunaan luar ozon sangat berkesan dalam merawat kemalangan akibat kebakaran, jerawat, ulser, luka dan lecetan yang terdedah, fungus/kulat dan kecacatan kulit.


10. Ozon sangat berkesan untuk prokitis, prostatis,fisur,kandidiasis dan jangkitan yis yang lain, trikomoniasisjasis, penyakit vagina yang lain, sista pada buah pinggang, fitsula dan penyakit Chrons.


11. Mononukleus dan sirosis pada hati, AIDS, herpes dan hepatitis telah berjaya diubati dengan ozon tanpa penggunaan sebarang jenis dadah.


12. Penggunaan ozon tidak menyakitkan, tiada kesan sampingan yang memudaratkan dan sangat menjimatkan doktor mahupun pesakit.


13. Gangren telah berjaya dihapuskan dengan membekalkan ozon ke bahagian yng dijangkiti dalam persekitaran yang tertutup.  Dalam persekitaran yang tertutup ini, ozon dapat diserapkan melalui kulit dan proses penyembuhan berlku dengan cepat.  Bahagian yang dirawat selalunya bertukar dari kehitaman kepada kemerahan pada rawatan pertama.


14. Sejak tahun 1985, lebih daripada 15 negara telah membenarkan penggunaan terapi ozon.  Lebih daripada 6000 alat penghasilan ozon telah dijual di Eropah sahaja.  Daripada beribu-ribu orang yang telah dirawat, tiada satu pun kes yang melaporkan tindakbalas negatif terhadap penggunaan ozon.



Me, sedang berkira2 nak buat treatment ni, tapi buat utk me, my lovely hubby.


 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy