21 May 2014

Semua teringin





السلام عليكم & Hi... 


Hari ni mengganti puasa. Jangan macam saya ganti puasa time dah tggl saat akhir Ramadhan nak tiba. Teruk betul :)

Tadi saya follow Jenny pi Seksyen 6. Banyak stall jual nasi campor. Amoi ni suka makan makanan org melayu. Nak2 sambal tempe. Huii bukan main suka dia.

Saya bungkus ikan bakar dua ekor, siput sedut sebungkus dengan kerabu mangga untuk berbuka ptg nnt... Aduhai.. Dugaan.. Hehehe tu belom lagi ade pasar Ramadhan kan.. Teringin dia lain macam tau!




Tatkala saya kembali ke sini, merindui adik sorang ni.
Rindu sangat kat dia. Xdek rezeki kami kerja sama2 bawah 1 bumbung..
:(









 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



3 comments:

  1. Memang pon kan!
    kalo membeli makanan di saat tengah puasa.. memang semua lah nak di beli nye.
    bila dah buka nanti.. makan sikit pon dah kenyang~

    ReplyDelete
  2. Nafsu makan bila posa ni lain macam sket kan. Suma nya nak...hehehe...Terbayang siput sedut, sedapnya. Saya baru ganti 2 hari.

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy