18 September 2010

AidilFitri 2010





Salam sumer..

Raya kali ni benar2 menguji kesabaran saya as a cute mother.. hehehe still nak riak kehkehkeh..

Mula dengan abang Arman x sihat demam tinggi dengan purging start raya ke2.. Merengek2.. kesian saya tengok.. Sampaikan arman purging time deep slept.. Bayangkan.. Sibuk dengan bahagian dapur sebab saya anak sulung perempuan.. so, sumer keje dapur saya kena handle ngan mak tercinta.. Petang pulak terkejar2 ke umah mak mertua sebab tahun nih menantu beraya kat umah masing2, saya menantu yg tinggal paling dekat dgn mak mertua. Kami sekampung.. hehehe..

Lepas abang Arman sihat sikit time bby eizlan pulak demam, 1st saya x nak kasi syr pcm ingat nak kasi jek feeding byk2.. Tapi still panas, then kena jugak kasi syr pcm tu.. So far, alhamdulillah hari ni bby tomato saya dah sihat..

Sepanjang bercuti, saya x mengepam,.. bz sgt2 dengan anak2. X pe, lepas ni saya akan kembali hardcore pumping utk ++EBM.. =) InsyaAllah..


Related Posts by Categories



 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy