21 September 2010

OMG

Salam mommies..

WoW!! Bz betul saya...

1. 17th Sep - Lepas keje berkejar anto bibik ke terminal bas sec 17 Shah Alam. Routine every month cuti ke Melaka 3hari 2malam sebab husband dia dah ade kat M'sia. =)

2. 18th Sep - Pi rayau angan hubby n bebudak ke Selayang, tengok kete.

3. 19th Sep - Pi open house Cik Anie kat Bt13 Puchong. cikAnie member sekolah saya kat Perak, dah 12tahun x jumpa.. jumpa sekali dah ade 4 anak.. si sulung anak dara, besar dah 9tahun.. heheehe..

Petang, agak2 dalam kul 6pm sms si bibik tanya time bas dia sampai ke Shah Alam. - no reply, try call tak dapat.. Hubby kata @ hid-way may be no coverage.. ok...

Dekat berpuluh kali call sebab jam dekat kul 10pm- still x dapat..Hati dah terdetik bibik absconded..! My God!!

4. 20th Sep - saya terpaksa EL again!! (2mggu dah EL+Unpaid Leave utk raya - alamat gaji tinggal half) Try call still not available!! Cisshhh aku sumpah jadi katak huduh kang!! Sampai hati bibik nih.

Pagi lagi saya call mum kat kampung.. Mintak tolong, abah hantar mum sorang, abah x dpt join sebab keje.. Saya start nangis... sian mum..

2pm mum sampai.. 4pm rayau ngan hubby, bebudak n mum ke Subang Permai cari nursery... hwaaaa rasa nak ngis..

Hari ni.. 21st Sep - hubby pi make police report n batalkan permit si bibik. Lucky, her passport still wif me.. Damn her!!

Moral utk saya;

  • May be x kan ade bibik lagi...
  • Terlalu baik dgn bibik, sampaikan ape yang sy beli utk saya, saya beli utk dia sekali.
  • X terfikir amik no phone laki dia, sebab sy ingat dia jujur.
  • Lebih saya bersyukur dia pergi time saya bercuti, x dpt saya bayangkan dia pergi dgn tinggalkan anak2 kat umah, time saya kerja...
  • Lagi x dpt saya bayangkan dia pergi dengan bwk anak2 saya.. Hhwwaaaa

saya sedih...

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. hi.. 1st time melawt sini... salam kenal.. sian u..pasal bibik ni banyak pahit yg didengar berbanding manis...sabar la ya..:(

    ReplyDelete
  2. hehehe terima kasih jln2 kat cni.. sakit hati dgn bibik ni, tapi ngenang dia jaga anak dgn baik,,,

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy