06 September 2010

Happy

♥Salam mommies εïз..

Saya dah start keje.. Dekat seminggu unpaid leave.. Cuti x boleh nak amik sebab dah keep untuk raya nnt. Dah berapa hari juga saya x mengepam.. gara2 tangan saya.. Tapi pagi tadi saya tekad mengepam susu untuk si tomato.. Alhamdulillah hari ni dapat 16oz, 2x pam.. Latest my left hand condition... Taraaa.. Masih sengal2, tapi dah kering..


Saya happy EBM bulan 7 masih ade berbaki dalam 10 botol... :)) Maknanye si tomato x usik lagi EBM bulan 8 punye.. Huhuhu fridge saya dah sarat.. Bila la dapat chest freezer yg kiut tu.. Nak beli tapi x tau nak letak kat mane.. Rumah ku comel? Barang terlebih? Hahaha hubby kata sendiri mau ingat!!

Ok rapu saya sampai sini.. Nanti update lain dalam suasana MERIAH pulak...



Saya nak ucapkan Selamat Hari Raya, maaf terkasar bahasa, terlepas bicara yg kurang enak, zahir & batin..
Umur panjang saya akan berentri lagi...InsyaAllah


hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy