08 May 2011

Bonda2 mummyHaza....

السلام عليكم

Hari ni & hari2 jugak adalah hari ibu bagi saya.. klu idak mane menang tangan buat itu, ini... Sumer hanya untuk anak2 & keluarga tercinta.. Mak... bertapa seluruh jiwa ini sayang sangat pada mak.. mak x setanding dengan orang lain... mak mertua jugak amat saya sayangi.. x dek beza antara mak2... Sayang hingga ke akhir hayat...


Ini mak2 mummy Haza.. Mak cardigan putih & mak mertua cardigan hitam...
Bertapa saya sayang pada kalian berdua... tiada tandingan... tiada galang gantinya...


Mohon kepada Ilahi semoga anak2 saya menghormati & menyayangi ibu dan ayah sebagaimana ibu ngan ayah sayangkan atok opah & atok wan..

Semoga kamu semua menjadi anak yang mendengar kata & menyayangi keluarga seerat2nnya...

Semoga anak ibu, Irfan menjaga keluarga dengan baik, taat perintah Allah, agama & ibu ayah..



Akhir sekali, saya nak ucapkan Selamat Hari Ibu pada semua... :)


awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



3 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy