30 May 2011

MB Perak | jumpa kat umah org kawen

السلام عليكم

Saya balik kg weekend lepas... Kiteorang jenguk umah & bawak mummy pi pusara abah... Sayu :(

Ahad esoknye saya follow mak mertua ke majlis kawen anak YB bahagian Changkat Petai sana... Hehehe 1st time tengok MB negeri kelahiran saya Perak... Wah.. sangat peramah... Ni gambar di snap oleh my son ie si Irfan.




MB Perak Dr Zamri & wife..


Saya & mak mertua.. :)


Ni pelamin mempelai.. Shantek..


Ni pengantin nyer.. Aikk si pengantin perempuan tertutup mato..


Chumel2...



Kata abah mertua saya, Timbalan Perdana Menteri pun datang, tapi saya x tunggu.. Panas terik kat Perak, dah berapa hari x ujan kata mak mertua saya..

ps: mak dah tinggal ngan saya sekarang... :)



awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



2 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy