24 May 2011

mid-year exam...


السلام عليكم

Agak buzy.. Mood saya masih swing.. air mata sangat senang nak kuar, hati teringat, pemikiran masih di sana.. Saya rindu arwah abah.. Rindu bagai tersiat2 hati ini... Bertapa senang air mata saya merembes.. Ya Allah.. tenang kan jiwa saya.. Kuatkan la hati saya... Untuk mak, saya cuba utk jadi kuat.. Saya kan anak sulung perempuan...

ok, tinggalkan hal sedih saya.. Abang irfan, buat betul2 yek sayang.. Exam time yg betul2 salah date.. Ibu x berapa nak check abang punye persiapan... Nasib baik ade ayah..Buat betul2 yek... Ibu doakan utk abang...








awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



6 comments:

  1. good luck irfan...moga dapat result yg cemerlang.

    Sabar yer Acik, Allah lebih sayangkan Tok Cu. Terkilan tak dapat pergi, husband tak berapa sihat masa tu. Opah Cu duduk dengan siapa acik?

    ReplyDelete
  2. mummy haza:-
    takziah dan al-fatihah utk arwah abah.. saya tau dan faham macam mana kehilangan org yg kiter sayang..sebab saya pernah alami suasana nie ketika berusia 6tahun dulu.. kuatkan semangat dan tambahkan hati.. buat abg irfan auntie doakan yg terbaik..

    ReplyDelete
  3. Takziah aza:(:( Alfatihah buat ayah....:(

    UNTUK Abg, auntie doakan semoga dapat jawab dgn baik semua soklan.....amin.

    ReplyDelete
  4. @nieda mak ngan ayah nieda ade dtg.. org pertama tunggu... terharu sgt... terima kasih byk2.. opah cu duk ngan acik Haza lepas ni, insyaAllah.. sekarang opah cu kat umah adik acik haza..

    ReplyDelete
  5. @Amiizaa2001 terima kasih kmieja.. InsyaAllah irfan boleh buat :)

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy