15 March 2012

#Holiday Melacca AFamosa ~ Day 1

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


 السلام عليكم 



Hehehehe... Good morning..

Ini gambar bercuti di AFamosa Resort untuk hari pertama kami sampai di sini yek... Percutian ni hanya di rancang seminggu  sebelum tarikh bercuti, sebab sebelum tu kan hubby pi holiday ke Beijing... So, agak bz nak fikir benda2 lain...

Asalnye kami nak ke The Legend Water Chalet~ Lexis PD tu.. Akhirnye kami ke sini, kata hubby hujung tahun ni insyaAllah kami ke sana... :D


Ok, kami amik package family ~ so yg available hanye di Condo D'Savoy ni.. Unit kami di Tingkat 22.. makkk aiiihhh tinggi, so saya kunci sliding door all a time. Takut la ke balkoni tu klu xdek sesape pantau... 

 


 
Anak saya.... si Eizlan pusing unit bila bukak jek pintu... :)


 
Dia pi check freezer kecik tu... Kami x guna pun...


 
Bilik kami.. 2 queen bed.. Alhamdulillah selesa..


 
Dressing table depan pintu toilet.. saya takut dengan mirror tu... semula jadi.. x boleh tengok mirror yg besar2 dalam bilik... :)


 
Ruang tamu..


 
Dari balkoni.. Tinggi kan.. Gerun..


 


 
Hehehehe... saya.. (>.<)y


 
Arman si budak sememeh


 
Hoorrrayyyy budak2 nak pi mandi..


 
Ini saya punye, :p
me & hubby... Thanks abang Irfan tolong amik kan bu gambar ni...


 
Termasuk dalam package... 2 hari untuk 2 ticket themes park, so, satu lagi ticket kena pi beli depan kaunter.. :)

...Ok, nnt saya publish entry mandi di Waterworld...




 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy