21 March 2012

# Selamat pagi cikgu

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



 السلام عليكم 



 

Good morning... Selamat pagi... Saya baru sampai OT.. Hari ni kena masuk pukul 0730 sebab ade case start awal... :D

Sebelum bz baik saya update blog kecik saya ni...



 
Ohhh sedap nye ini, tapi saya kurang gemar fondant cake..




 
mmmmm... yg ini may be dalam confinement nanti, harapkan time2 cam ni xdek la saya nak telan biskut mery tu.. :)



 
Kurangkan gula dalam minuman anda & tambahkan+++ gula dalam senyuman anda ya...



 
Tapi x bermaksud saya gemar yg x manis langsung... hehehehe



 
Yg ini? may be after finish my confinement.. kihkihkih...




 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



1 comment:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy