26 March 2012

Lunch saya hari ni :)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ








  السلام عليكم


Uols dah lunch ker? Saya udah, tadi kepingin nak makan cupcakes... Saya beli 4 ketul tau!! hehehe...





Tapi jangan salah sangka, ini hanya MINI CupCakes ajek... :D
x Caya?? haaa tengok gambar kat bawah...



Haaa... sedap, nyummy! Saya beli kat Giza Mall , tadi pi Zhulian Agensi, singgah Giza terus... :D


Tapi kan.. saya beli sandwish chincken dancing ni jugak.. Mane la cukup mini cc yang terlalu kecik tu... Tapi sandwish ni saiz Subways yang large tu... saya larat makan half jek.. Jemput semua... :)





ps: Sedih la uols... Nak online sekarang susah, kat tempat keje dah bz dengan case sekarang, kat umah pulak line broadband ni dah reach over limit.. huhuhu sedih, nnt bila dah cool down sikit, saya melawat kawan2 yang di kasihi semua yek.... ampun..


Thanks singgah yek uols...




sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



1 comment:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy