21 July 2012

Masih 'gila' dengan kucing kiut nih ¦ HK

Salam...
Akhirnye dah sampai sarung henpon saya ni.. Saya beli online.. :)

HK silikon & flushies ni dah lama saya beli tapi sebab saya kerap pulang ke kg akhir2 ni, saya guna add my sis yg duk kat Puchong utk seller tu pos.

Malam tadi my sibling i.e my brother's family & my sis Aziah datang bermalam kat rumah. Dapatlah bersahur bersama tadi.



ps: time cuti berpantang sgt2 menakutkan saya, sebab banyak duit habis di bayar secara online.. beli itu, ini.. haihh.. atleast klu keje xdekla nak on9 selalu.., ;p

Related Posts by Categories



1 comment:

  1. ni kalau haza ada anak pompuan sure banyak warisan HK yg dia dapat dr haza ni kekeke

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy