03 September 2012

Chicken Pox

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


 السلام عليكم 


Saya di serang Chicken Pox... Huhuhu dah tua2 ni kena chicken pox pulak... Saya ingat ade binatang kecik menggigit lengan & kaki saya,,, jumpa Dr Zaini, beliau sahkan saya terkena viral chicken pox... Walaupun saya dah kena sebelum ni... hurmmmm ntah la...



Lepas jumpa Dr Zaini, saya dapat MC seminggu... Mulai hari ni sampai ujung minggu ni... Heaven walaupun menggaruk sana sini...





Sangat2 risau saya klu2 anak2, husband @ mak terjangkit chicken pox ni... Harap2 tidak... Okeh.. saya mau mandi.. Gatal....


ps: Sebelum raya hari tu saya bertemu dengan mummy Rayyan... Yus.. Dia balik dari Saudi. Saya kirim fresh kurma dengan sehelai dua jubah dari tanah Arab.. :)


 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy