04 September 2012

me & 5 hulu-balang

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 



 السلام عليكم 


Saya mummy Haza.. Family called me Ja @ Kak Yang.. Kawan2 keje pulak col me Haza @ Moon.. Sebab ape Moon??? Hahaha time college dulu saya agak bolat.. So, they (my lovely fren) called me moon... Ohhh rindu saya dengan jaman college... 2001-2004.

Okeh.. banyak2 kawan di kolej... Rasanye saya yg KAYA anak.. serius.. Paling ramai diorg ade 3 anak.. Saya lebih 1.. hehehe.. Anak kan pembawa rezeki... Alhamdulillah..


pic di ambi Jumaat lepas @ my siste's house


Di taman tempat tinggal saya sekarang... saya x pasti diorg ada berapa anak.. Yang pasti saya punye hero paling ramai.. mmm.. termasuk daddy diorg ni la... Hehehe... Paling banyak panglima hulu balang di rumah ini.. Maka tidak hairan suara Queen bergema seluruh alam bila hulu-balang2 ini leka dengan arahan queen diorg.. Serius.. hehehehe



Okeh.. ape2 pun saya ibu yg paling happy di anugerahkan anak2 ini... Di anugerahkan suami yg sangat mengambil berat tentang anak isteri... Syukur sangat2... hehehe okeh sampai sini ya...



ps: Bibik jiran saya lari dari rumah tinggalkan 3 anak diorg sendirian di rumah.. Jahat kan..



sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



3 comments:

  1. wahhh haza jd rose among the thorn ni hehehe... sy yg punya 2+1 hulubalang ni pun rasa letih semacam, haza yg ada 5 apatah lg kan huhuhu

    ReplyDelete
  2. anak pembawa rezeki..dah besar nanti, insyaallah senang.. Banyak anak2 boleh bantu.

    ReplyDelete
  3. waahhh... best jugak ade ramai hulu balang nih yer..
    zura nya anak 2 2 princes.. tapi suara mamanye pon bergema jugak 1 taman..muehehe

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy