20 September 2012

Happy Birthday Abang Irfan | 7th

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ




 السلام عليكم



 Hari ini 20hb September, sama date 7 tahun lepas ~ pengalaman baru saya melahirkan anak sulung, abang Irfan.. Mengandung kan abang sgt2 mudah sebab saya x alami alahan yg sgt teruk.. Loya2 tu rasanye semua mommies alami kan.. Cuma nye saya xtahu yg saya punye Uterus Irritability yakni kata Dr Idora, rahim saya sgt2 sensitip bila ade sesuatu di dalam :B a.k.a baby ler...

 Tapi acik sgt2 degil sebabnye hingga hari ini 4 baby dah keluar tapi saya perlu get ready anything yg akan jadi.. :) Mintak di jauhi... Alhamdulillah.. 3 anak lahir secara normal & 1 c-sec.

 Abang Irfan tinggi tau.. Rasa saya lebih kurang 130cm sekarang.. Hampir tinggi bahu ibu nye ibu tinggi 165cm).. Tapi kurus.. Makannye banyak... hehehe sape sangka baby paling kecik dulu boleh besar cam ni :) (lahir 2.4kg) Mane2 saya pergi sure org akan cakap "Keciknye baby"..

 Abang Irfan masuk incubator sehari utk observation. Sihat, cuma xpandai untuk suck susu. So, my baby ni on Ryle's Tube for 3 days. Alahai kesian...

 Tapi sekarang Abang Irfan seorang yg tinggi di kalangan cousins dia :) Walaupun dia sebenarnye baru standard 1 :D

Malam tadi saya celebrate awal birthday abang sebab my hubby ade keje petang ni.. Tengok gambar yek.. Kek beli kat King's tapi deco by me :)


 




















Sekian.. Thanks singgah blog kecik me ni :)





 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



4 comments:

  1. Happy birthday abg irfan! Haza.. Sy suka btl tgk family awak hehe... Sbb awk sorang jer pompuan mcm sy jgk..

    ReplyDelete
  2. Happy birthday irfan..moga jadi anak yg soleh..amin

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy