25 October 2014

Salam Maal Hijrah 1436





السلام عليكم

PH hari ni.
Salam Maal Hijrah buat semua.



Tiny Green butterfly singgah di carpet saya, yg sempat saya snap mase baru masuk pindah ke rumah ni.. Cantiknye ciptaanNYA

Saya suka masuk sini 

Mestilah kite nak tau kite dilahirkan dalam bulan Islam kan. Habis semua birthday mak, arwah abah, siblings, husband, anak2 saya amik then catat. 

Bawah ni contoh date bornday saya. So, dlm bulan Islam saya dilahirkan pada Khamis, 23 Syaaban 1401.
Mak kate hampir sebulan mak xpuase sebab masih dlm pantangkan saya, hehehe.



Sampai sini dulu ya.. Teringat kalau dulu2 (school time) saya salah seorang minah yg akan nyanyi nasyid kat sekolah @ masjid2 gitu.. Lagu nasyid Awal Muharram tu... 
(๑´∀`๑)








Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy