22 October 2014

Pagi dah ngap kek span



Oouuwwcchh... Ini betul2 memang ke laut le diet i. Tapi xpe kot makan sepotong dua, kikiki.
Pagi2 lagi pikir nak masak ape cuti2 tgh mggu ni.. Bukak cupboard nampak cake flour. Ok!




Ni le rupa kek span acik Haza pagi ni.
Suka uwan sebab kek acik xmanis.
Manisnya tang hirisan pisang tu.



Hari ni gebus sikit kek acik. Selalu macam basah. Berat 500gm macam nak kenduri pulak. 2 bekas tu. Hehhee



Idea abang Arman yg suruh letak pisang tu. Hari ni dia bangun awal pulak.




 


Related Posts by Categories



5 comments:

  1. wow bestnyaaa rajin buat kek.. CT sukalah bab bab buat kek ni semua tapi kalau buat kena tunggu orang ramai kat rumah or kampung barh berbaloi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekali sekala layan kek pulak ct, selalu roti je. Mmg kena ramai baru best buat kek kan

      Delete
  2. Salam mommy haza :) sudi2 lah jenguk emel saya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yeke? Saya emelkan ke mummyirman@gmail.com.

      Delete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy