22 June 2010

~Selamat malam~

♥Salam mommies εïз..



Tengah hari tadi, lepas case Dr Robert, ini dia lunch saya -Chicken Porridge..
Telan je la..diet ke?? hehehe.. Saya sedikit2 gusar dengan EBM bby tomato saya dalam freezer tu... Eizlan dah start ambik stock bulan 6 yang saya kumpul..Bulan 5? dah selamat licin tanpa bazir oleh bby comel sy...huhuhu

Ini pulak stock bulan 6 yang telah di 'sentuh' oleh bby eizlan.


Kena banyak usaha lagi utk ngepam mymilk sekarang ni..Tempoh 8.30am-5.30pm insyaAllah saya boleh pam sebanyak 4oz x 5 botol. BBy eizlan pulak minum 12-13oz sepanjang saya di tmpt keje.. huhuhu kena usaha tahap maximum ni...PASTI...

Semalam petang saya bawak bby tomato saya ke Klinik Alam Medic kat Bkt Jelutung tu, bby kena heat rashes yang agak teruk bagi saya.. Part belakang badan pulak tu.. Dr prescribe Calamine Cream TDS (3x sehari) untuk hero kecik saya ni..Sian bby ni cam ner la dia nak garu.....hikhikhik..


Sian anak ibu...Sekarang lagi la..seminit pun dia xnk berenggang dari ketayak saya..Time saya menaip ni sambil tomato duk baring atas riba... o_0

Ini? ooh ini si ibu memandu sambil snap picca..hehehe..




 okeh!..


 hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy