01 June 2010

~Stock EBM May'10~



♥Salam mommies εïз..



 Hari ni saya nak update stock EBM dlm fridge saya itu..Hehehe rasa bangga sangat nih..! Ade +-50 liner & bottle dalam fridge sekarang.. Saya x pernah ponteng mengepam walaupun kekadang dapat 4oz sehari (disebabkan bz masa kat kg)


Minggu ke2 dalam pantang hari tu saya start makan trial pack Shaklee ni. Best sesangat..Lepas makan jek susu x segan2 kuar, lemak berkrim lagi pekat..kehkehkeh.. Ada supplmt Alfalfa, B-Complex,Vita-Lea & Vit-C dalam set trial ni..

Mommies blh dptkn set trial ini dari ibuhakimhaikal yek.. x sia2 result anda nanti, percayala... Bby tomato saya juga asyik nak menetetz jek..hikhikhik yummy!! Sekarang pun saya x larat nak dukung lama bby Eizlan.. Nanti saya akan update berat si Tomato untuk 3 bulan pertama ni...



Sebelum terlupa, ms di kg saya ke Giant Teluk Intan merayau2 mencari barang, saya terjumpa ini... Fenugreek Chocolate Mix, hekhekhek rasa2nye blh menambah lg susu. Tapi agak mahal bg saya, RM11.80 8 paket je dlm kotak tu. Nasib baik rasa dia sedap. Satu lg ini kali pertama sy jumpa drink tin Seasons Longan dan Kurma, amat jakun saya seketika..



P.s: Boleh ke saya nak bwk bby ni ke tempat keje.....~~~






hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photosglitter-graphics.com

Related Posts by Categories



2 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy