09 August 2010

Picom PC & Pureen Fair

♥Salam mommies εïз..

Sabtu & Ahad lepas, saya sedikit bz.. Bz membuang duit meneman mrHubby cari lens untuk camera nye di PC fair.. Saya dan anak2 serta si sue ngekor cam ank2 itik  ikut jek... Hekhekhek...!

mrHubby x jumpa camera lens yg berkenan di hati.. Alih2 ibu jugak yang memborong sakan.. Hehehe ibu telah meminta jasa baik mrHubby utk m'beli barang tanpa guna wang ibu..hehehe boleh gitu??

Utk diri sendiri, saya beli external Hard disc, card reader, notebook casing ngan benda2 kecik yg lain.


Bby Eizlan ngan ayah

ini notebook casing ngan External Hard Disc untuk si ibu

Ahad pulak saya, hubby ngan abg Arman ke PJ untuk menyertai bersama buang $ Pureen Fair. Ini kali pertama saya ke sana, sebelum ini saya x pernah ke situ walaupun dulu tmpt keje saya ya amat dekat area tersebut. Dulu saya keje kat Assunta Hosp.. Dekat kan..?

Ibu ngan abg Arman @ Pureen Fair

Arman sblm sakit gigi

Ini adalah barang2 yg saya borong kat Pureen Fair..


 
hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos




 
glitter-graphics.com

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy