23 August 2010

Ahad yg penatt

♥Salam mommies εïз..

Saya n mr hubby dah lama plan nak ngecat umah... Lama sgt2, hari Ahad semalam jek baru free nak buat. Sebelum ni, kami upah satu mamat Indon ngecat warna krim masa mula2 masuk umah ni. Bila anak2 dah pandai melukis, maka habis dinding ade hasil kerja diaorg =))


Ini warna asal dinding rumah saya..Krim~


mrHubby n roller paint nye.. =))

Separuh yg dah taruk cat tu dining hall comel saya.. Saya yg cat~




Walaupun penat, i'm manage pump 1x. hehehe.. dapat la 5 1/2oz.. Syukran2..Bukan senang saya boleh pump hari Ahad.. Nasib baik anak2 x minat dengan kerja besar ni ngengenge..


p.s Puasa ke 13 hari ni saya dapat pam 9 1/2oz.. Saya mc 2 hari sebab itchiness n redness both eye.. huhuhu
 
hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos




 
glitter-graphics.com

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy