24 August 2010

Semua utk nya...

♥Salam mommies εïз..

Selesai sahur hari ni, saya rajin nak update blog.. hehehe m dah pi jauh2. Saya mengemas CD2 yang dulunya milik abang Arman, sekarang dah tukar milik.. All for Eizlan. Kira2 sume dah ade dekat 50 kpg.. Huhuhu x payah pakai disposable pampers yek..Mula2 saya beli CD dengan kakNieza.. Masa tu teruja betul.. Adik saya pun guna CD ni utk kedua2 gurl dia. Jimat katanye..




Semalam EBM saya terpaksa di storage kan dlm bottle jus kecil nih. Akibat kelalaian saya sebab x check, sume milk storage saya (bottle n liner) rupanye dah habis guna.. Huwaa..rasa nak nangis. Saya sedang menunggu liner sampai...




Ini adalah supplement yg saya ambik sejak lepas confiment hari tu.. =)) 
Ok sampai sini dulu..Hari ni saya masih mc dan full time housewife. Tomorrow i'm back as a nurse..


hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos
 



glitter-graphics.com

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. waah...banyaknya cd....kagum2....sy pun igt nak pakai cd tp xtau cmne nak handle kat nursery.....

    ReplyDelete
  2. aanie, masa anak sy ke2, hantar ke nursery.. nak senangkan ibu ngan cikgu nursery aanie guna nappy liner ontop CD tu..so bila bby popoo x dekla kotor sgt CD bila bwk balik..=)

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy