18 August 2010

EBM

♥Salam mommies εïз..

Saya dah x update blog 2 hari gara2 kelupaan utk bwk broadband ke tmpt keje.. Kat umah x blh nak online lama2.. Si anak2 turut serta 'm'update' blog ibunye.. hehehe


Sejak puase seminggu yg lalu saya tetap mengepam cuma break Ahad lepas sebab ade kat kg.. So, saya ni bby eizlan yang punyer... =)

Puasa day 1 - 12 oz
Puasa day 2 - 16 oz
Puasa day 3 - 19 oz
Puasa day 4 - 8 oz
Puasa day 5 - balik kg :)
Puasa day 6 - 4oz (saya EL)
Puasa day 7 - 15 1/2oz

Hari ni? Puasa day 8 - 2x je dapat pam kat tempat keje tadi alhamdulillah dapat 15oz..




 Baby Eizlan dah 4 bulan, seminggu.. Berat 6.8kg.. Sekrg dah pandai makan tangan sendiri.. kehkehkeh..


Saya tekat utk kembali ke asal... Ewah!!!


hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos


 



glitter-graphics.com

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy