20 May 2015

About Foods




Gitu, tajuk entry..
Hihihi Ahad 2 mggu lepas hari ibu kan.. Saya nak ucapkan selamat hari ibu.. Pengorbanan yg cukup besar.. Saya sendiri masih belajar mahu jadi seorang ibu yg terbaik.. InshaAllah..



Tak sangka Ahad tu kehadiran adik paling kecik kami. Semoga silaturrahim x terputus. Doa sentiase di titip... Mak paling happy saya nampak..




Kebetulan abang paling beso balik Shah Alam. Along dah 6 bulan preggy. Hahaha banyak2 adk beradik mokcikla paling mulat. Huhuhu entah bila nak kurus mcm diorg. I is jeles.


Macam biasa, saya tukang masak. Tapi ikut selera saya le, selalunye kena dengan selera diorg, hehhehe




Still simple... Udang getak tumis air, udang galah goreng (hubby ngan yop memancing malam tu), kepah goreng black pepper, pucuk paku goreng dengan ayam goreng utk anak2..

Untuk bento anak2 kesekolah pon masih simple mcm biase..


Mmg simple Ya Rabb, kikiki



Utk mak mcm tu je la. Mangkok tgkat free dapat mase isi form apply kad kredit. Hahahaa


Sampai sini dulu ye.. 






Related Posts by Categories



1 comment:

  1. sedap2nya lauk.......terlioo akak..
    happy belated mother's day ya... :)

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy