23 May 2015

Weekend Lepas ke Genting




Salam Sabtu buat semua..

Dah sarapan? Saya sudah. Roti bakar. Hari ni ade scope case. Dah settle semua.. Alhamdulillah

Ingat nak balik kg mggu ni tapi maybe next week. Nak kemas2 rumah sblm kenduri tu nnt.

Malam tadi punye dinner nak tempek kat sini hhehe as usual la kan.. Gile gambo makanan.


Sup suun dengan ayam. Bila dah siap rupanye saya tercampor mee sua. Muehehehe boleh xperasan pulak time mereneh.



Ikan kembung goreng garing fav husband dengan fried crab meat. Tggl banyak tu anak2 cilok atas meja. Haishhh



Ni fav saya kepah tumis air. Sedapppp banyak walau di rebus gitu jek.

Last week saya dengan husband n anak2 berhajat nak pi paso karat kat Kota Dsara (carboot sale) Bila dah sampai situ rupanye dah tukar tempat so husband belok kete terus drive ke Genting huhuhu, nampak tak makcik pakai baju pi beli ikan kat paso. Awatla x cakap awal2. Dengan susu, pampers si Kimie xbawak. Uwan dengan gugurl pulak follow my sis pi paso kat stadium sana.


Dengan anak2 teruna saya.


Dah sampai atas sana, terus wassap my fren yg keje kat situ, Ida.. Lama xbersua muka dengan Ida. Hilang rindu kejap.

Dlm perjalanan turun dr Genting kami singgah kejap dekat Mini Cameron tu beli sayur2 sikit. Si Eizlan nak makan strawberry celup coklat tu.. Hehehe itu kisah weekend kami yg lepas.


Sampai sini dulu ye






Related Posts by Categories



2 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy