23 November 2016

me vs G.Y.M




السلام عليكم & Hi...


Salam Rabu buat semua...


Semalam saya MC. Sakit perut u. Ceri beri, nauseated. Malam kelmarin teringin makan ayam tandoori. Sebelum tu lunch dengan ayam goreng & sayur.. Tak tau ape yg tersalah telan.. Huhuhu terus cramp perut & start ceri beri semua tu. Ehhh??? saya dah start diet balik leee, sebab tersedar yg diri makin membulat, mihmihmih. Ok serius!

Weekend lepas saya follow husband sign up kat gym depan shop-lot sana, nasib baik husband nak belanja (tolong bayo fess & monthly) hahaha kalau idak takdek la saya nak masuk gym. Ok saya akan berada di sini senantiasa, mcm rumah ke2 konon, ewahhh



Dah 3 malam ni saya ade kat situ dlm sejam lebih sikit.
Xleh lelama. Banyak koje mak kat umah. Beading tudung sikit2 tu.



Husband
Tujuan dia masuk sini asalnye nak buang roti sebuku di perut beliau. Hahaha tapi ade sedikit hati mau 6-pack! Gitteww



Lari bang...



Bulat kannnnn... Huwaaaa lari nangis tepi bucu dapor gas, sobsobsob
Nasib baik saya tinggi 163cm klu idak sah2 bolat menonjol.



Dapat mcm ni je pon alhamdulillah.
Ni gambo Raya AidilAdha lepas.
Aduhhh tersilap makan terlebih banyak ni.



Related Posts by Categories



2 comments:

  1. keep it up kak ... pas ni makins egak dan cergas la ....

    ReplyDelete
  2. sama la haza... akak pun makin boolat...
    stress tiap kali nak cuba pakai jeans...
    banyak dah tak muat... huwaaa!

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy