08 May 2010

~ohh ibu~

♥Salam mommies εïз..


Selamat Hari Ibu buat semua ibu di atas muka bumi Allah ini... x ternilai kasih sayang seorang ibu dengan wang ringgit.. Saya memahami bagaimana susahnye untuk menjadi ibu yang terbaik daripada yang baik... Wahai ibu2.. dengarla luahan hati juga seorang ibu.


Engkau menegurku ketika aku salah,
Engkau mengingatkanku ketika aku lupa,
Engkau menghiburku ketika aku sedih,
Engkaulah yang menyembuhkanku ketika aku terluka..

Terima kasih ibu,
Engkaulah segalanya bagiku,
Tanpamu kini aku bukanlah apa-apa,
Kasihmu padaku tak kan terbalas sepanjang masa...


hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos
glitter-graphics.com

Related Posts by Categories



4 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy