24 May 2010

~o.u.r L.I.F.E

♥بسم الله الرحمن الرحيم εïз.. 

Salam mommies...

Semalam saya n family berjalan2 di sekitar Shah Alam.. Niat hati nak tengok anak2 bermain.. x sangka saya anak2 dah besar.. Memandangkan wajah anak2 ni, x taula saya sanggup ke nak berjauhan dgn mereka.. Tambah lagi si kecil.. Saya x nak nanti baby ini x kenal ibu nye... Ya Tuhan betul ke ape yang nak saya lakukan next year..?

Si suami saya lihat, tatap dari jauh asyik elayan abang2 Eizlan. Aduh sanggup ke saya, tinggalkan pujaan saya itu? Segala2 yang sy lakukan untuk mencari nafkah di bumi asing itu..


...Eizlan nak nangis time ni...

...Arman dgn abg Irfan...kena buli...

...Arman & Ayah...


...Wallahualam...

hello kitty emoticon blush Pictures, Images and Photos


Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy