28 February 2011

my new 'bobot'


السلام عليكم

Dah lunch ke uols..? Saya dah alhamdulillah kenyang makan mee goreng tadi.

Gadget baru saya dah sampai last week... Semua ini untuk anak kecil saya itu.. Alhamdulillah moga2 susu saya bertambah... Nak usaha lebih lagi ni.. Ini sekadar membantu saya untuk mengumpul balik EBM yg dah merosot since September last year.. Saya tetap BERKERAS menyusukan anak kecil itu hingga 2-2 1/2 tahun.. InsyaAllah....






*


*


*




Yayy!! Dah sampai..



Ibu try... sangat comfortable..
Moga ini boleh membantu..

Masih lagi jadi minuman penting saya..



Ok, untuk mommies... selamat berBF..






awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



2 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy