24 February 2011

Sini x dek laa...





السلام عليكم

Saje nak citer... Ahad lepas saya ke KFC Bukit Jelutong... Bawak budak2 makan dengan auntie diorang.. adik saya Aziah datang dengan anak dara nye si Icha... Hehehe sangat sedap makan x hengat nak diet...




Icha anak si mak teh.. umur nak masuk 2 tahun la..



Ni adik saya.. auntie Azie a.k.a mak teh..



Ohhh gediks nye budak kecik ni..


Ok alkisahnye saya nak cerita hari tu ke Indon, anak2 nak KFC, macam kat M'sia dah x dek KFC. Kat sana pun request lunch dengan KFC. Utk anak2 ajek la, weols makan Bakso... Gambar kat atas ni ade kat Indon jek.. Saya x pernah jumpa lagi Oriental Bento kat sini.. Kecik jek dish ni.. Nasi putih di taruk ayam goreng yg comel2 kat atas ngan di siram sos tomato... Sedap jugak.. Ehh saya x simpan lagi citer Jakarta, Bandung dalam diary maya saya ni kan.. Nanti mood nak mengarang citer datang saya buat entry... hikhikhik


ps: antara mcD ngan KFC uols prefer yg mane??



awak click sini, sy click anda di sana :)

Related Posts by Categories



2 comments:

  1. comelnya mak teh......ada iras azah:):)azah gambar holiday mana? nk tengok:):)

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy