03 February 2012

Crabtree & Evelyn

السلام عليكم


Hello everybody...

semalam saya amik half day, mase saya balik ke rumah , saya terus dapatkan my sons , main2 bising dengan diorang.. my mom cakap si baby tomato saya sejak 2, 3 hari ni selalu nangis emoticon20 jek bila tengok album gambar (gambar 29 saye & husband).. alahai anak ibu... xmau nangis2 yek..








Ptg tu saya dapat surat 16... Alhamdulillah sekali lagi dari BlueInc... Syukur, saya 1 of the winner .. Crabtree & Evelyn worth RM220.. Hikhikhik tapi kan yang hari tu pun my hubby xpi lagi amik, nasib baik nnt kang dia potpet2 kena 2x pi sane...:15:



pesanan buat hubby : Tolong amikkan yek... nnt awak pilihla nak saya belanja makan @ ... muuuaaahhh 07 bebanyak...




ok lah... thanks singgah sini yek...






sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



3 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy