12 February 2012

makan~wayang=>Space u8

السلام عليكم

Good morning!

Semalam larut petang kami seisi keluarga kuar utk bawak kanak2 yg ade dalam rumah ni bermain di taman.. Tapi ptg semalam ujan Rain kan.. so terus ke Space u8 sajek.. my hubby ajak tengok wayang.. Sit sebaris yg ade 8 tempat duduk tu, penuh dengan kami.. buekk

Happy tengok budak2 happy...


Kami tengok citer ini.. Journey 2 The Mystrious Island, by The Rock.. hehehe best bangat..
Cinema start pukul 8.50pm. So before that kami kena isi perut dulu.. Budak2 duk makan, kami ke surau..

Saya suka surau kat Space u8 ni.. Sangat cantik & terjaga.. Jom tgk foto yg saya snap.. emoticonnajwa03

Pintu masuk


Tempat amik wuduk


Dalam surau.. Sangat2 damai sebab air mengalir kat tepi2 dinding... Bunyi deruan air mengasyikkan...


Dinding macam cermin...



ehhh... saya la ni.. :11:


Surau dalam area cafe ni yek.. masuk ke pintu ni surau sebelah kiri anda.. Kami makan di sini ajek.. Time dah suntuk..


Ini saya punye.. Yee Mee Mashroom Sizzling


my youngest hero.. Makan nasi ayam.. berterabur!


My sister terkujat bila i snap picc..


Kanak2 riang makan meja di sebelah kami..


Arman & Echa


Ayah suap Elan


Hikhikhik my mom tersengih, katanye "janganla nampak gigi mak" kuikuikui


Nak jugak taruh gambar empunye diri di sini... anehnye...

Kami balik ke rumah dalam pukul 10.40pm. Half way citer, my brother datang bawak anak bini tgk wayang.. diorg overnight kat umah saya.. meriah, saya suka.. Sampai ke rumah saya pengsan bersama si tomato.. Budak2 lain masih x tdo. Energy luar biase bila kul 1am masih ketawa2...:c: Alahai anak2 ibu...:97::97::97:(anak2 saya)
:95:(Echa), :95::95: (Min & Marissa), :95: (Nana)



:face9: Sayang korang...

sudi clicks?? :D:h:

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy