01 June 2012

Salam Jumaat / my assistant

Salam...


Morning.. Hari ni dah 21 hari berpantang... Hehehe lagi 23 hari nak habis. Fuhhh... Alhamdulillah dari hari pertama Kimi di lahirkan rezeki susu ibu ini ade buat Kimi & jugak baby besar Eizlan... :)


Untuk kelahiran kali ini saya x memerlukan pengepam susu. Pengepam ni penting bagi ibu2 yg bekerja yang eklusif BF kan... Sebab kali ni ibu ade 3 assistant yang sgt2 memahami kehendak ibu ini... Ececeh... Pam2 ni saya purchase masa time Eizlan 2 tahun lepas. 1st sekali saya pakai swing... Best... Tapi lepas tu teringin nak pam sekali dua2 belah then saya purchase FS.


Hari tu pam Freestyle saya menyorok ntah kat mana. Jenuh cari.. Janganlah hilang. Yg ini saya guna di tempat keje. Pam sekali 2 cepat sikit. At last jumpa kat tepi almari baju. Haiihhh sape taruh kat situ ntah. Alhamdulillah x hilang klu idak saya nangis darah la alamatnye... :)


Yg pinky terbeli sebab me gila pink. Ya saya akui macam buang duit tapi berbaloi sebab me berjaya nyusukan baby besar sampai 2 tahun dan sampai kini... Alhamdulillah.. Hehehe alasan yg melampau.


Tunku besi ngan tunku elektrik tu pun assistant yg penting buat saya sebelum pakai corset kan... Uolss pakai daun x mase nak bertunku guna tunku batu atau besi tu? B4 bungkus dalam kain uncang, saya selalunye balut dengan daun mengkudu... Bau sedap sgt bagi saya.. Ini amalan org dolu2... Saya follow jek :) 


Ok la...


Sampai sini ya...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Related Posts by Categories



1 comment:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy