08 June 2012

Hari2 menu sayur ini :)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



 السلام عليكم 


Dah lunch uolss...?? Saya belum.. masih kenyang. Hari2 menu sayur sepanjang saya berpantang hingga kini adelah sup sawi + lobak merah + lobak putih. X lupa jugak saya akan hiris halia sama msk dlm sup tu... Sup ni, my hubby x suka.. dia suka yg bertumis ajek.. Sup ni sy akan share sama dgn my lil tomato, dia suka sgt apa jua sup... :) Tapi dia hirup sup ajek... sayur2nye di tolak ketepi..

Sup ni penambah susu bdn ibu2 kan.. Tapi itu ikut penerimaan bdn masing2... Saya serasi dgn sayur2 ini.. Alhamdulillah... sedap jek saya telan.. Hasil susu pun boleh jugak di share dengan abg Eizlan & pumping bekalan sy kuar kerja nnt,,...






My lil tomato pantang ade sup.. di hirup sup tu penuh perasaan, kikiki





Gambar tadi ni... saya suap dia mkn nasi... Sekarang dia dah knock off... pengsan lepas lunch & mkn ubat flu... He having flu sekrg... kesian...




Oklah.... Tetiba nak berMoto hari ni... 

moto: Telanlah ape jua yg halal utk menambah susu ini, boleh gitu? kikikiki



sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy