13 January 2015

Selamat Pengantin Baru sahabat / Di kg weekend lepas





السلام عليكم & Hi...

Salam Isnin buat semua
Semalam cuti sehari uruskan sekolah anak2. Hari ni diorg start naik van balik. Same van last year, uncle Nizam


Sahabat saya di sekolah menengah, Nurul Huda. Baru bertemu jodoh dengan org Tapah Road jugak, Hafeez.. Selamat Pengantin Baru korang.. Semoga kekal bahagia hingga ke jannah.. Amin..



Satu kelas kami ni ni.. Hehehe yg tengah tu sahabat saya bernama Suriyani. Dia suri rumah ade 6 org anak. Tgk body sangat macam anak dara.. Jeles saya tau.. Tepi kanan tu Anna keje di imigresen stay dekat Port Klang sana..



Anak dara saya..



#POTD
Abaikan kegilaan saya.. (っˆヮˆ)っ



In law la paling happy bila tgk kami balik ke kg.. Terima kasih mak sebab memahami dugaan yang terpaksa kami tempoh lately ni.. Sayang kat mak ketat..



Ok, bunga2 comel adik ipar saya membesar bagai johan.. Suke sangat  rambang mate tengok. Yg di kawen pon ado. Warna warni..



Yg ni paling meriah bunga yg kembang. Cantik, cantik..
Adik ipar tanye xmau bunga bawak balik Shah Alam ke? Auwwwww ai ok jek. Tak dek hal klu mau kasi.. Alhandulillah dapat dua pasu.. Akan ku jaga hingga akhir hayat ie.. Hehehe



Macam carnation.. Cun... Hehehe ni dah sampai Alam Budiman.. Rumah sini xdek penyangkut / paku, so kite gantung aje la kat penyidai baju dulu.. Nanti deko lain ye..



Yg ini baru satu bunga yg kuar. Kata adik Is, pokok yg ni bunga nye colouful. Xsabar tunggu next bunga kuar.. TQ dik...







 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



1 comment:

  1. Selamat Pengantin baru buat kawan Haza.
    semoga kekal sampai ke syurga.

    kemain segar bugar pokok bunga tuh yer~
    geram pulak Zura tengok.

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy