17 February 2011

Ibu sibuk bw, bby elan buat ape tu..?

السلام عليكم

Semalam kan... Sy b'bw... Tiba2 saya x dengar suare comel bby kecik saya tu... saya pandang ke belakang, saya tengok dia senyap jek, saya ingat bby tgh mengunyah sesuatu (bby saya ade tabiat Kutip & Kunyah) Saya pun pi check tengok ape dia tgh buat... Tengok2... Laaaaa... rasa nak nagis tgk bby elan saya tersengguk2 mengantuk dlm walker...(baru habis dinner ngan bubur ikan + makan ubat) Ibu mintak maaf sayang... leka.


Terus saya angkat bby tapi sebelum tu ibu snap 2 keping gambar.... ">


Sian anak ibu... sob sob sob...

Lain kali, b4 bu b'bw, bu tidurkan elan dulu yek... sayang anak2 ibu ni...




Dah register?

Related Posts by Categories



4 comments:

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy