14 September 2011

Yayy!!! MASTER dalam genggaman??

السلام عليكم

Alhamdulillah... Baby Eizlan dah nak melangkah ke setahun 6bulan.. Makin nakal, ala2 nak 'lawan manja' ngan ibunye.. Takut dengan 'Johnny' a.k.a anjing toddler kat kg hubby.. Anjing sesat ;p

Pandai cakap 'nanak', 'mommok', ayah... tapi sebut 'ibu' masih xkedengaran :) ... Nampak muka saya terus pandang ke nenen... huwaaaaa, elan xmau lepaskan ibunya bila ibunya balik dr keje. Ini kes EBM yg makin mengurang... :( (dalam erti kata lain, siangnye Elan kekurangan EBM)


Jom ikut saya terbang setempat dengan ultramen ni.. weeee :)


Hallo.... gigi saya kurang baik bentuknyer... tapi ibu tetap sayang kat saya...


Nyum2... Suka dengan semua jus anggur @ Rabena


Saya xmau di pegang yek.. Ini gambar Hari Raya lepas, ibu lupa nak bawak balik kg songkok saya ngan abang2... hikhikhik

Pesan ibu...

~Moga jadi anak yg baik, soleh kepada ibu bapa, org tua jugak agama...
~Taati Allah swt & ibu ngan ayah..
~Jgn gaduh ngan adik beradik...


ps: mummyHaza dah boleh dapat Master kew....??? hikhikhik

Sekian, terima kasih sebab singgah sini...




 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy