15 June 2012

Pagi Jumaat yg sayu buat saya | my late abah's birthday

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 





 السلام عليكم 




Salam Jumaat buat semua...

Dah sarapan? Saya belum lagi... Cuma dah minum susu coklat pagi2 tadi.. Saya batuk & selesema sekarang.. Aduhai.. Nasib baik ade ubat yg masih saya simpan, dapat masa time preggy hari tu...


sumber Google, TQ



Hari ni tarikh lahir arwah abah saya.. Klu abah masih ade, abah dah berusia 71 tahun... Time2 macam ni saya akan call abah di kampung, mesti suara abah yg garau tu menusuk hati saya, ucapkan terima kasih byk2 sebab ingat birthdaynya.... Sedih, betapa rindunye saya pada abah... Semoga abah aman di sana dibawah lindunganNYA... amin... Al-Fatihah buat abah..







 sudi clicks?? :D

Related Posts by Categories



1 comment:

  1. salam pg jumaat haza...
    makan ubat dan minum air suam byk2 kset ya...


    mama ada ayah pun..tp rs mcm takde ayah...lgsedihtau huhuhu

    ReplyDelete

Thanks kerna sudi comment. Love uolss :)

 

Copyright © mommyHaza Story. Designed by Whitey Mommy